
Ο Α' κύκλος εκπαιδεύσεων, με θέμα "Κατανοώ τον πελάτη – Χτίζω σχέση", στόχο είχε να αναδείξει την παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης στο φαρμακείο, που έχει σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία και διατήρηση μιας μοναδικής και αποδοτικής σχέσης με τον πελάτη - ασθενή.
Με βάσει τα τελικά αποτελέσματα αξιολόγησης του Α' κύκλου, το 43,75% των συμμετεχόντων βαθμολόγησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με άριστα, το 56,25% το βαθμολόγησαν ως πολύ καλό, ενώ κανένας δε δήλωσε ότι ήταν μέτριο ή μη ικανοποιητικό.
Για τα φαρμακεία- μέλη του δικτύου εκτός Αττικής, το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί την περίοδο Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2017.
Στα γραφήματα που ακολουθούν παρουσιάζονται αναλυτικά οι ερωτήσεις και τα αποτελέσματα της αξιολόγησης.
