
Ο Β' κύκλος εκπαιδεύσεων, με θέμα "Κατανοώ τον πελάτη – Δεξιότητες πώλησης στο φαρμακείο", στόχο είχε να παρουσιάσει τον κατάλληλο τρόπο, σύμφωνα με τον οποίο ο φαρμακοποιός θα μπορέσει να λύσει προβλήματα, να καλύψει διαφορετικές αγοραστικές ανάγκες και να διαχειριστεί σωστά παράπονα και αντιρρήσεις.
Με βάσει τα τελικά αποτελέσματα αξιολόγησης του Β' κύκλου, το 55% των συμμετεχόντων βαθμολόγησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με άριστα, το 55% το βαθμολόγησαν ως πολύ καλό , ενώ κανένας δε δήλωσε ότι ήταν μέτριο ή μη ικανοποιητικό.
Για τα φαρμακεία- μέλη του δικτύου εκτός Αττικής, το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί την περίοδο Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2017.
Στα γραφήματα που ακολουθούν παρουσιάζονται αναλυτικά οι ερωτήσεις και τα αποτελέσματα της αξιολόγησης.
